8.10.2006

 

edelmiro (lume III)

A revolución agrícola en Galiza foi tardía, abrupta e inacabada.
Este foi o comezo dunha das mellores clases ás que tiven a sorte de asistir en toda a miña vida académica. a materia era Estrutura Económica de Galiza; o curso 3º de Economía; o profesor era el.
Durante máis de 10 anos falei e falei polos bares de humidtown do meu profesor dicindo que, si chegado o momento do cambio non contaban con el para opinar do agro do noso país, é que estaban todos tolos.
O cambio polo que tanto devecíamos chegou, e contaron con el.
Nas aulas, o mestre falábanos da situación dramática que se estaba producindo no agro; da brutal despoboación que tiña lugar segundo a segundo, das nefastas consecuencias do (mono)cultivo forestal, do abandono do monte... a súa análise era ordeada, profunda, seria, clarividente. facíanos pensar e rabuñaba e rabuñaba nas nosas cabezas –polo menos na miña- para que víramos a gravidade do problema, e tamén o difícil que podería ser dar marcha atrás. e daba solucións. solucións complexas -como os problemas-. solucións valentes.
cando os botamos, unha das maiores alegrías que levei co cambio (a outra xa a sabedes, i guess) foi saber que para intentar o desenvolvemento rural da ghalleira, el tería algo que dicir.
pasou un ano xa; agora as lapas dos lumes que nos queiman por dentro non nos deixan ver nada. teño a esperanza de que o escoitaron, teño a esperanza de que falou , teño a esperanza de que os efectos das medidas que adoptou veranse a medio/longo prazo, teño a esperanza de que a arañeira que pode chegar a ser a administración non puido con el. en fin, que aínda teño algunha esperanza.
Edelmiro: we need you.

Comments:
que fermoso fermosos post.

a ver se algún funcionario pasa por aquí e lle manda o post ao tal.
 
grazas. como discípula túa ...intento achegarme ao meu maestro.
 
realmente creo que alguén debería enviar isto ao interesado. moi ben!
 
creo que xa llo enviaron, meu!
 
Pois eu non estou nada de acordo.

O coñezo, sei o que pensa, sei o que quereria facer e espero que non o escoiten
 
pois infórmenos do que pensa facer.plis. e , advirto, se non o escoitan, para que carallo o queren?
estou certa de que non foi mestre seu...
 
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »
 
Very cool design! Useful information. Go on! film editing schools
 
Postar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?